Boruch Zarządzanie

W ramach oferty proponujemy Państwu nw. pakiet usług:

1. Występowanie o nadanie Wspólnocie/Spółdzielni numeru NIP, REGON, założenie rachunku bankowego i dokonywanie rozliczeń za jego pośrednictwem.
2. Zwoływanie i obsługa zebrań ogółu Właścicieli zgodnie z wymogami Ustawy o własności lokali, oraz na wniosek Właścicieli jak i zapewnienie miejsca do przeprowadzenia tych zebrań.
3. Przygotowywanie uchwał i innych aktów prawnych oraz każdorazowe powiadamianie Właścicieli o ich podjęciu wraz z przekazaniem treści w formie pisemnej.
4. Występowanie w imieniu Wspólnoty/Spółdzielni do urzędów administracji publicznej w sprawach Jej dotyczących m.in. prowadzenie spraw dotyczących podatków i innych opłat publicznoprawnych, składanie wniosków o dotacje, dokonywanie bieżącej aktualizacji stanów prawnych i faktycznych nieruchomości, prowadzenie wykazu lokali oraz wykazu właścicieli i najemców lokali, itp.
5. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości wspólnej.
6. Zapewnienie obsługi prawnej w zakresie zadań wykonywanych przez Zarząd oraz reprezentowanie Wspólnoty/Spółdzielni przed organami administracji publicznej i sądami powszechnymi. Koszty zastępstwa procesowego obciążają nieruchomość wspólną, co nie zwalnia Zarządu z dochodzenia zwrotu tych kosztów na rzecz Wspólnoty/Spółdzielni od strony pozwanej.
7. Dostarczanie rachunków, faktur, not, książeczek opłat Właścicielom ­ drukowanie książeczek obciąża nieruchomość wspólną.
8. Prowadzenie i przechowywanie (archiwizowanie) dokumentacji Wspólnoty/Spółdzielni Mieszkaniowej na zasadach określonych przepisami prawa.
9. Sporządzanie protokołów zdawczo­odbiorczych dokumentacji Wspólnoty/Spółdzielni przy zmianie zarządu i przekazanie w terminie tygodnia dokumentacji technicznej, a w terminie trzech tygodni dokumentacji finansowej. Podane terminy liczone od daty odwołania Zarządu.
10. Przygotowywanie planów gospodarczych w oparciu o aktualne potrzeby i możliwości finansowe Wspólnoty/Spółdzielni.
11. Prowadzenie księgowości Wspólnoty/(Spółdzielni) Mieszkaniowej.
12. Dokonywanie analiz ekonomicznych i na ich podstawie proponowanie działań mających na celu minimalizację kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej.
13. Sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego i przedstawienie go Wspólnocie/Spółdzielni do akceptacji. Po akceptacji (na zebraniu) dostarczenie w terminie 30 dni wszystkim Właścicielom indywidualnych rozliczeń zaliczek i wpłat na fundusz remontowy. Kopię sprawozdania rocznego dostarcza się wraz z zawiadomieniem o zebraniu.
14. Prowadzenie indywidualnej ewidencji wpłat dla każdego Właściciela.
15. Regulowanie w terminie zobowiązań finansowych Wspólnoty/Spółdzielni do wysokości środków znajdujących się na koncie Wspólnoty/Spółdzielni.
16. Zawieranie umów i nadzór nad ich wykonaniem w zakresie właściwego funkcjonowania nieruchomości wspólnej (dostawy mediów, usługi remontowe, konserwacyjne, kominiarskie, utrzymanie porządku i czystości, wywóz tzw. gabarytów, usługi konserwacyjne dotyczące anten zbiorczych, domofonów, wind, itd.).
17. Inicjowanie i podejmowanie działań mających na celu poprawę bezpieczeństwa lokatorów, ochronę przed zniszczeniem i dewastacją, itd. w nieruchomości wspólnej. Współpracowanie z policją, strażą miejską i innymi formacjami w sprawach dotyczących bezpieczeństwa publicznego osób i mienia nieruchomości wspólnej.
18. Działanie na rzecz powiększania dochodów Wspólnoty/Spółdzielni poprzez między innymi wynajem części nieruchomości, powierzchni pod reklamy (za zgodą wspólnoty/Spółdzielni) oraz zakładanie lokat terminowych z nadwyżek finansowych.
19. Monitorowanie i analiza kosztów c.o., c.w., z.w., ścieków, śmieci i gabarytów w nieruchomości oraz ich rozliczanie. Prowadzenie ewidencji mierników indywidualnych. Rozliczanie mediów na poszczególne lokale (bez względu na zainstalowane lub nie urządzenia pomiarowe) w cyklach: c.o. ­ raz w roku, pozostałe ­ raz na pół roku; (usługa nie dotyczy lokali, w których zainstalowane są podzielniki kosztów co.). Koszty odczytu indywidualnych mierników wody ponoszą ich odbiorcy.
20. Zawiadamianie o wszelkich zmianach zaliczek wynikających ze zmiany cen usług oraz o dokonanych rozliczeniach.
21. Windykowanie w imieniu Wspólnoty/Spółdzielni opłat od Właścicieli oraz należności z tytułu pożytków Wspólnoty/Spółdzielni ­ koszty windykacji ponosi dłużnik.
22. Zapewnienie właściwego oznakowania nieruchomości, dróg ewakuacyjnych, pożarowych oraz bezpośredniego dojazdu do nieruchomości dla jednostek ratowniczych. Dotyczy terenów będących w dyspozycji Wspólnoty/Spółdzielni Mieszkaniowej.
23. Wydawanie Właścicielom wszelkich zaświadczeń związanych z Jego udziałem we Wspólnocie/Spółdzielni Mieszkaniowej celem przedłożenia w różnych instytucjach.
24. Nadzór nad wykonywaniem kontroli technicznych, okresowych przeglądów nieruchomości wspólnych i lokali zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
25. Bieżące kontrolowanie nieruchomości pod kątem czynników powszechnie uważanych jako zagrażające bezpieczeństwu osób i mienia.
26. Prowadzenie książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
27. Opiniowanie i przedkładanie Wspólnocie/Spółdzielni oraz przechowywanie dokumentacji kosztorysowej (inwestorskiej i powykonawczej) na wykonanie remontów, modernizacji lub napraw w częściach wspólnych.
28.Obsługa Właścicieli w siedzibie firmy w sprawach dotyczących Wspólnot/Spółdzielni Mieszkaniowych

Planowana stawka za w/w pakiet usług jest stawką negocjowaną ze Wspólnotą/Spółdzielnią, mieści się od 0,40 zł/m2 powierzchni użytkowej nieruchomości ­ uzależniona od położenia nieruchomości, jej wielkości, wyposażenia technicznego, roku budowy itp.

Sądzimy, że przedstawiona oferta spełnia Państwa oczekiwania, stąd serdecznie zapraszamy Państwa do korzystania z naszych usług.

Powierzając nam swoją nieruchomość możecie być Państwo pewni, że będzie ona obsłużona z należytą starannością i rzetelnością poparta naszą wiedzą i doświadczeniem.